reklama

Teší ma….

Dobry den prajem, znami i (este) neznami. Moje meno uz poznate ako vyzeram taktiez a tak mi uz nezostava nic ine len sa odhalit pomocou textov, ktore budu o mojom pobyte v Afrike. Som prave v polovici mojej rocnej misie s istou zdravotnickou humanitarnou organizaciou v Nigerii. Svoje postrehy a pribehy si zaznamenavam od zaciatku a rozposielam ich svojim najblizsim. A kedze mnoho z nich nevie po slovensky (a ti co vedia po slovensky povacsinou vedia po anglicky), pisem v anglictine.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pri niektorych pribehoch spomeniem nazvy miest ako Lagos, Abuja, Bayelsa a Plateau – su to miesta nasich projektov v Nigerii. Aj ked su moje pribehy z vacsej casti pre mna – splnaju funkciu diara, tak sa snazim popisne a detailne zachytit kulturu, jazyk, farby, zvuky a vsetko dianie tak, aby sa to dal citat aj inym. Pribehy su aj vesele aj smutne, ale najma pravdive. Uvitam Vase otazky, postrehy, komentare a zamyslenia.Lenka

Lenka Beňová

Lenka Beňová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek s nenásytnou chuťou byť a byť tam, kde som ešte nebola. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu